.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی در راههای مازندران اعمال می شود
ساری - پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 روز چهارشنبه خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی پلیس مازندران، ر این اطلاعیه آمده است، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ بهمن‌ماه از محور« کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه» و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

بر اساس این گزارش، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور«کرج – چالوس» ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

همچنین با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۳ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزد بن) به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد کلیه کامیون‌ها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها به‌استثنای کامیون‌های حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه آخر هفته از محور هراز ممنوع است.

این گزارش حاکی است، در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به‌استثنای تریلی‌های حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه استان با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.

 منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.